Situat al Pallars Sobirà, a 3 minuts de Sort, Disposem d’una zona aparcelada per caravana de llarga durada i una zona d’acampada lliure per a tendes de campanya i autocaravanes.

Parcel.les Borda de Farreró
Abundant arbrat i ombres. Zona de caravanes








Altres activitats






Camping Borda de Farreró
Ctra. Nacional,260 (Km284)
Ribera de Montardit | |
Tel. 973620250 Fax. 973626201 | |
www.bordadefarrero.es | |
42.3814 , 1.1153
|
Recomanacions
El paradís de l’escalada
A Sant Llorenç de Montgai i Camarasa, a la comarca de La Noguera, s’hi troben algunes de les zones d’escalada més antigues de Catalunya, juntament amb Santa Linya, Cubells, Tartareu, Vilanova de Meià, Tarradets… La majoria de les parets s’ubiquen amb orientació sud, és per aquest motiu que les vies d’escalada es troben en condicions òptimes durant la tardor, l’hivern i la primavera. A Camarasa, les vies tenen orientació nord-oest, perfectes pels matins d’estiu. El congost de Collegats, d’uns 5 km de longitud, es troba en un tram de la Noguera Pallaresa, entre la Pobla de Segur i Sort, més proper a la Pobla. Té moltes vies amb tot tipus d’equipament, de llargs, de vorades, artificials durs, etc. La roca, conglomerat. A l’Alta Ribagorça, a la zona de la presa Cavallers hi ha nombroses vies, dels 10 als 1.000 m d’escalada sobre un magnífic granit. També en trobem a la zona del refugi Ventosa i Calvell i a les Agulles de Travessani i Mangades.
Parc Natural de l’Alt Pirineu
Els Parcs Natural de l’Alt Pirineu és un altre paratge privilegiat. Té més de 60.000 hectàrees d’extensió, sent el més gran de tota Catalunya, està enclavat entre el Pallars Sobirà i l’Alt Urgell i ofereix una gran diversitat de paisatges i ecosistemes. Endinsant-nos al parc podem veure ossos bruns, llúdries, isards, voltors, perdius blanques, el llangardaix del Pirineu o l’almesquera, un estrany animal, família dels talps, autòcton d’aquesta zona. Destaquen zones de gran interès geològic. L’Estany de Certascan, que és l’estany glacial més extens de Catalunya, la Cigalera de l’Obaga de Valeran (o de Jean Paul Larrégola) que constitueix un dels avencs més profunds del territori Català alberga elements d’incommesurable valor natural, com un llac subterrani i diverses sales de grans dimensions, així com diferents galeries que segueixen les diàclasis dels materials geològics.
Encara no has fet ràfting?
Necessites cremar adrenalina? Sí és així, el ràfting està pensat per a tu. Descens per rius de dificultats variades a sobre d’una canoa o kayak. Segons la turbulència, la velocitat de la corrent i la presència o no de remolins cada tram del riu serà d’un grau de dificultat diferent. Troba el teu i diverteix-te practicant aquest esport en grup. Amb l’equipament necessari i un guia o monitor qualificat. Viu el ràfting al màxim. No te’n penediràs!